كاتب الموضوع :
#الكريستال#
المنتدى :
القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
رد: كنا فمتى نعود ؟
بناااااات يااااا بناااااات يااااا سكر نباااااااات ،، بس بس لقيتها ،، نيوتن جاي معايا اون لاين دلوقتي حالا ،، امااال ما انا شفتها اتعقدت رحت مستعينة بخبرات أجنبي من بلاد برررررررا 😎😎😎😎😎😎😎 نيوتن لفت انتباهه موضوع ربطة الشعر وقلبها في دماغه ووصل لنتيجة مفادها ان ساعة راحت وضوحة خاتون في الباي باي اكيد تعداد غضب جعيدااااان وصلللل لآخررررره وقرر ينتقم وبما ان سمعته سابقاه وعارفين ان غضبه أقشر زي شيطانه قامت النواقل العصبية في دمااااغ سي عبوووود النمروووود تولول واااااامصيبتاااااه حنعمل ايه هنعمل ايييييييه انااااا هاطللللب النجدددددة داااا اللي هأعمله!!!!!!!! وراح مفلسع متسطل مضروب على نافوخه ضارب نمرة ثوووورة الغيلان المطيووووورة وجورج قرداحي اااقصدي جهيمان البراري فضل يراقبه متجهما ويقوله معك ستين سانية !!!! وناااادر غررررق في عرق توتره مهو مش مستريح للغولة دي وشورها الهباااااب !!! خاااصة وهو يرى تبدل ملااامح والده من الخوف للانصات باهتمام لخبث الابتسام !!! وفضل دماغه يون هيا يا روكي استخدم ذكائك روكي راكااااات ،، روكي العجيب !!! لذلك عندما أفصح نمرود عن فكرة غولة الحدود وعرض مقايضته الخاتون ببنته المصوووون .... التمعت اسنااان الذئب جهيماااان واخذت تلمع تحت أشعة شمس تشرين معلنة عن خباثة وتعااااسة تلووووح في الأفق !! وعداد الخطر اشتغل عند رووووكي بالتزاااامن مع الأخ بطار المحتاااار الزعلاااان لحاااال امه التعباااان اللي صعب عالحلوين والزعرااااان ،،، وعندما تلتقي المصاااالح تختفي الاضغااااان ورايحين الاتنين فازعين لبعض خد اختي وأنقذ أمك وسيب ابويا وأنقذ اختك !!! بعدين الأخ بطار عشان يُبين انه ثعلب حويط وأسد لعيب قاله وما أدراني انك تقول الحقيقة يا ورع ،، مش يمكن يكونش ما فيش بنت من أصله !! قاله بلى وربي هناك بنتٌ واسمها نويرٌ !! فسأله قائلا وأين الدليل احتاااج دليلا ملموسا !! وطبعا عشانه مش هيقدر يوريهاله جاته فكرة ان ياخذ حاااجة تخصها !! وطلب مهلة عشان يجيب له الدليل ،، واعطاه بطار المحتاااار كما قلنا سابقا مهلة حتى مغيب الشمس وفعلا ركب الاخ روكي حصان الأساطير سيارة ابوه المقربعة ام العجلات الأربعة ومسك سكة النداااامة المفرتكة وراح وااااصل بعد تلت ساااعة فقط لا غيرررر!!! امال مهو كان سايق بسرعة الصوت الضوئية ،، ودخل زي القضاء المستعجل ودماغه عمالة ترسل لقرنيته صور الهدف ولمن شاف نوير فضل يسمع الصوت يون طييييط طييييط طيييييط يعني الهدف الهدف الهدف وبمسحة سكان سريعة عليها فوق وتحت يمين وشمال اهتدى عقله الظلامي لنتش فيونكة شعرها المعقوص الى الخلف و لوحشية السحبة اتمشعت كم شعرة سوداء فااااحمة بمختلف الأطوال مع الربطة في يده ،، و راااح مقفي ما يولي شاااااخط السكة مررررة أخررررى للعودة بالغنيمة لعرين العشيرررررة تاااركًا الضحية خلفه مطشرةً دماؤها منتوفًا يا شعرها دامعةً أحداقها تعاين خساااائر أملاكها !!! ودعس الاخ بنزين ووصل هو والربطة سالمين للأخ بطار المستكين على ظهره السلاح وفي جيبه السكاكين ،، ولمن شاف الربطة وكمان فيها شعر اضافة لقدمها عرف انها مستعملة وبما انهم في حتة مقطوعة فمش ممكن انه أخدها من شعر بنت في الشارع ،، ده غير طول الشعرة اللي يدل على انها لبنت كبيرة ،، وعدم المؤاخذة لمن الشيخ المتقشف شاف حاااجة حريمي بناتي كده قلبه فضل يغني من جواااااااته وبيطنطن طمبقا طمبقا طمبقا طم طم !! فكان شعور يحسه للمرة الأولى !! وكما يقال المرة الاولى هي الاقوى والأبقى فلذلك حط أيده في أيد ناااادر واتحدوا الى الرجل الحديدي وراحوا واقفين قدام الآباء البغضاء ووجهوا ضربتهم قدام الوجهاء والأعيان وردوا مساعي الاشرار خائبة ودمروا حلف الشيطان !!!! وهكذا كاااان وتووووتة توتة خلصت الحدوتة ... حللللوة ولا فتفوتة 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 شكرًا لكم شكررررا مع فشنك تووووووون 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😎😎😎😎😎😎😎 الى اللقاء 🙋🏻🙋🏻🙋🏻🙋🏻🙋🏻🙋🏻🙋🏻
|