لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com
|
التسجيل |
|
الروايات الاجنبية English & French E-Book Main Fourm |
|
|
|
LinkBack | أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
16-07-08, 05:28 PM | المشاركة رقم: 261 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
كاتب الموضوع :
maya el khaldi
المنتدى :
الروايات الاجنبية
مرررررررررررحبا يا بنات يا حلوات
اشارك مايا النداء دارلااااااااااااااااااااااااااااااااااا اين انت يا دارلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟ اجيبيييييييييييييييييييييييييييييييي !!! ههههههههههه ان شاء الله وصل لها الصوت و تجيب النداء والله وحشتنا هالبنت اما هبة الله يهون عليها و يقومها بالسلامة ان شاء الله و اهم الشيء الصحة و الخلقة التامة سواء بنت او ولد و ام دودي الله يشافيها و يعافيها و يبعد عنها كل مكروة اللهم امين مايا لية مستعجلة عالتصويت انا حكيت لك راسي حكة جامدة طلع مخي معها و تذكرت لك موقف قممممممممة بالاحراج و الضحك يا ستي هذا و انا بثالث متوسط يعني عمري 14 سنة و كان يوم تسليم الشهايد نهاية السنة كنت متجهزة و مستعدة اروح و كنت متواعدة مع صديقاتي هناك بالمدرسة اننا نستلم الشهايد و نقعد نسولف و نلعب بالمدرسة و ما نطلع بدري و اذا قالوا اهلنا لية تأخرتوا نقول المدرسة تأخرت بتسليم الشهايد المهم لما جيت ابي اروح المدرسة قالت امي ابي اروح معاك و هذا يعني فشل الخطة لان امي راح تخليني استلم الشهادة و على طول على باب المدرسة قلت لا ما ابي اتعبك و اصرت الا تروح مع انها و لا مرة راحت معي سابقا بس حظي السيء و كان اخوي اللي اكبر مني هو اللي راح يوديني بالسيارة للمدرسة و قالت امي انا صحيتة عشان يودينا و لما راحت امي تلبس عباتها رحت على طوووووووووول اركض للديوانية ( مجلس الرجال ) لان اخوي كان ينام فية و لقيتة توة صاحي و كانت وقتها مطول شعرة عالموضة و الشوشة طايرة و اقول لة يلا بسرعة ودني المدرسة قبل ما تجي امي و هو قعد يطالع فيني و لا قال شي قلت لة و انا اتلفت عشان اشوف جت امي و لا لأ يلا وش فيك تحرك و هو ولا قال حرف و لا تحرك تصنم و يطالع فيني و لما شفة مبلم و منصدم صرخت علية قلت شفيك اطرش تحرك يلا و في هاللحظة لما جت عيني بعينة شنو اكتشفت !!!!!!! ان اللي قاعدة اصارخ علية مو اخوي طلع ولد خالتي و هو مسوي نفس التسريحة حقت اخوي مع انة قصير عن اخوي بس لانة كان جالس بفراشة ما لاحظت الفرق و صرخت و ركضت لداخل البيت و لقيت امي بوجهي قالت وش فيك؟؟ قلت ما في شي يلا تأخرنا عالمدرسة و طلعنا و كان اخوي بالسيارة ينتظرنا بعدين قلت لاخوي عن الموقف و مااااااااااااااااااااااات علي ضحك هاااااااااا شرايكم بهالاحراج والله كل ما اتذكرة امووووووووووت بملابسي من الاحراج و المشكلة اني كنت اصارخ علية
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17-07-08, 12:15 AM | المشاركة رقم: 262 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
كاتب الموضوع :
maya el khaldi
المنتدى :
الروايات الاجنبية
hi all, i haven't been here for awhile but now i am here and i like this topic. i got a situation. when i was 18 we moved to a different appartment and the minute i opened my window in my new room i saw the most handsome guy i've ever seen in my life. apparantly he lived in the cross building and had those kinda violet eyes. i never met someone with those eyes and i was enchanted and of course closed the window. the next day i was out to attend training in some company and i saw him and unfortunately 4 me we even rode the same bus and he even got out and entered the same company and i was amazed. i read too much romance novels. anyway, i was to meet the one in responsible for the trainers and guess what it? it wasen't him actually he was one of the trainee like myself and we even talked and he was the most concieted and selfish person on the planet. i was so disappointed cause life wasn't like the novels i read and i felt like this for days and since that day i never looked at handsome men the same. .
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17-07-08, 03:01 AM | المشاركة رقم: 263 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
كاتب الموضوع :
maya el khaldi
المنتدى :
الروايات الاجنبية
هههههههههههههه
يعني وردة ماشاء الله عليها حياتها كلها مواقف طريفة يا ريت تكملي بحك الراس تبعك و تتحفينا بمواقفك الخفيفة الظل And Romance reader see, that's the problem with the handsome men in reality They're too absorbed with themselevs to consider the others feelings The thing is they really beleive that if they talk to you they(re actually doing you a favour So when I meet this kind of person I get confused cuz I don't know if I should feel angry with them or feel sorry for them the best solution is to ignore them and if it happened and talk to you you give them the "Yeah OK" attention then go on with your life Cuz usually they're not worth it
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17-07-08, 08:42 AM | المشاركة رقم: 264 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
كاتب الموضوع :
maya el khaldi
المنتدى :
الروايات الاجنبية
I totally agree with Maya, most of the handsome men are selfish
no one is perfect in this life and Warda what happen between you and your cousin is really funny by the way, I think we need to delay the vote until everyone write what she has but up to now I like " The National Falling Day" and "Cocu's confusing Brother"l
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17-07-08, 09:50 AM | المشاركة رقم: 265 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
كاتب الموضوع :
maya el khaldi
المنتدى :
الروايات الاجنبية
هههههههههههههههههههههههههههههههه مايا طلعت رئيسة عصابة يا بنات سوسو أنا لو منك كنت حطيط الآثنين على بعض و هريتهم ضرب وردة بجد يعني موقف محرج جدا أختي Romance Reader فعلا معظم الرجلة الحلوين بيقبوا حسين بنفسهم زيادة لأن عندنا في الشرق الطبيعي أن البنات هى إللي بتبقى حلوة فالما الرجل بيعرف أنه حلو يبقى فعلا يالهوييييييييييييييي على الغلاسة مايا لسة شوية على التصويت بس على العموم لغاية دولوقتي موقف وردة المحرج و موقف dragonguard الخاص بأخوها إللي بيفتش في حاجتها أنا بقى في موقف حصلي قريب مع بنتي هى عندها 5 سنوات بس المشكلة أنها معتبرة نفسها زي في كل حاجة يعني رأس برأس المهم مرة زعقت فيها عشان حاجة عملتها و بعدين ردت عليا بأسلوب يعني أنتي مين عشان تكلمي معايا المهم أعطتها محضرة في طريقة التكلم مع الأم لاقتها بعد فترة جات و قال لي بالضبط مامي معلش أنا آسفة ماكنش قصدي أني أشتمك دماغي من جوه هي إللي بتخليني أقول حاجات مش مؤدبة طبعا وضعت الأبتسامة الصفراء على وجهي و قالتها ودماغك ياحبيبتي بتقولك إيه عليا بالضبط قالتلي هي مش عايزة تعيش هنا قالتها ليه يا حبيبتي و طبعا بنفس الإبتسامة الصفراء قالت أنتي بتقولي كده ليه يادماغي وراحت ساكتة شوية و بعدين قالتلي هي مش راضية ترض عليا و من ساعاتها كل مرة أزعق فيها أبقى عايزة أمسكها و أقولها بتفكري في إيه دلوقتي أو يكون عندي الحاسة السابعة زي أحمد الفيشاوي
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مواقع النشر (المفضلة) |
الكلمات الدلالية (Tags) |
أسئلة, مناقشات, منتدي الروايات الأجنبية, المرجو الدخول, استفسارات, حوارات, ويارب يعجبكم موضوعي |
جديد مواضيع قسم الروايات الاجنبية |
|
أدوات الموضوع |
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع |
|
|