لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > قصص من وحي قلم الاعضاء > القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-03-16, 02:02 PM   المشاركة رقم: 36
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2015
العضوية: 299315
المشاركات: 72
الجنس أنثى
معدل التقييم: بودى قلبى عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 85

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
بودى قلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

البارت التاسع عشر
اه يا حبيبي لو حتى ثواني
عايش فيك وانتا بعيد عني حقيقي
ايوة حقيقي وعينيك واحشاني

يا حبيبي انتا اللي ليا من كل الدنيا ديه
يا حبيب قلبي وعينيا انا كلي فيك
برتاح وانتا في حضني قرب مني وخدني
دي عينيك دايما تقلي انا كلي ليك

دايما حوليا وجوا عينيا حبيبي
ايوة حبيبي دايما على بالي
ساكن احلامي وكل كلامي حقيقي
ايوة حقيقي صورتك قدامي .....
............. ................................
عند نورا عندما تركت ادهم ركضت بأقصى سرعتها حتى تبعدهم عن مكان ادهم حتى وصلت الى مكان بين جبلين ووقفت خلف ضخره كبيره وتبادلت اطلاق النار عليهم وبعد عده مناوشات بينها وبين افراد العصابه تمكنوا من الالتفاف حولها وفجأه وجدت نفسها محاصره بينهم
المجرم الاول:فين الواد اللى كان معاكى يا بت
نورا: انتوا موتوه انا اخر مره شوفته كان ميت
المجرم التانى:خلص عليها ونبقى نرجع نشوف الواد
المجرم الاول: والله انتى خساره فى الموت بس انا عبد المأمور
المجرم التانى: انت لسه هترغى هتحلص ولا اخلص انا
استغلت نورا انشغالهم بالكلام وحاولت الهرب فأطلقوا. عليها النار فأصابها احدهم فى قدمها والاخر فى كتفها فوقعت على الارض
المجرم الاول: هتروحى فين انتى خلاص ميته
المجرم التانى: التحيه دى من كريم بيه
كانت نورا فى هذه اللحظه تتذكر والدها ووالدتها وعبير وحينما تذكرت ادهم نزلت منها دمعه ولم تكن تستمع لما يقولون فقد ايقنت انها هالكه لا محاله
المجرم الاول: يلا بينا
واطلق على نورا النار فأصابها فى رأسها
المجرم التانى: يلا بينا بسرعه فى صوت عربيه جايه
المجرم الاول: يلا بينا وامسك هاتفه . الو ايوه يا باشا
كريم ؛طمنى عملت ايه
المجرم الاول: عيب عليك يا باشا اقرلهم الفاتحه هما الاتنين
كريم: تمام يا رجاله ابقى عدى عليا علشان المكافأه
المجرم: حاضر يا باشا
.......................................
ادهم:نورا.....نورا...اه..اه....نورا
عفاف: حمد الله على سلامتك يا بنى انت كويس
محمود :براحه عليه يا عفاف دا لسه بيفوق
ادهم: نورا....نورا فين
محمود: ادهم انت سامعنى انا هروح اجيب الدكتور
الدكتور: حمد الله على سلامتك يا ادهم باشا
ادهم: الله يسلمك
الدكتور: الجرح كويس الحمد لله وانت هتقعد معانا اسبوعين علشان ميحصلشى اى مضاعفات علشان الجرح كان كبير
محمود: حاضر يا دكتور ربنا يتمم شفاه على خير
ادهم: نورا فين يا بابا
عفاف: اهدى بس يابنى وكله هيبقى تمام
ادهم: اهدا ايه مراتى فين
محمود: يوسف وطارق لقوك مغمى عليك فى كهف قريب من الشاليه بس للاسف لغايه دلوقتى ملقوش نورا
ادهم وهو يحاول الجلوس:انا لازم انزل ادور عليها
سمر: اهدى يا ادهم انت تعبان
ادهم: انا مش هقعد هنا ومراتى الله اعلم هى فين
عفاف: ان شاء الله هتكون كويسه وكمان ماهى سابتك لوحدك وهربت
ادهم: لا يا ماما نورا اول لما لقتهم هيقربوا من الكهف طلعت لهم علشان يشوفوها ويجروا وراها نورا ضحت بنفسها عشانى وانا مقدرتش حتى امنعها
محمود: اهدا يا بنى ان شاء الله هتكون كويسه
ادهم: يا رب انا عايز امشى من المستشفى هى اكيد محتجانى دلوقتى
سمر: انت لو نزلت دلوقتى هتضر نفسك ومش هتعرف تعملها حاجه وانت تعبان كده
ادهم: يعنى عايزانى اقعد مستنى ومدورشى عليها
سمر: انت لسه خارج من جراحه ويوسف وطارق بيدورا عليها هيبلغوك بأى جديد
............................................
محمد: يلا بينا انا سألت فى الاستقبال وقالولى رقم اوضته.....
عبير: يلا بينا
محمد: السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الجميع:وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
محمد: حمد الله على سلامتك يا ادهم
ادهم: الله يسلمك
محمد: ايه يا عم انت لازم تخضنا عليك يعنى
ادهم ،:معلشى يا محمد نصيب
عبير: ازيك يا ادهم حمد الله على السلامه
ادهم: الله يسلمك
محمد: امال فين نورا
نظر محمود لزوجته وسمر لوليد بينما نظر ادهم لمحمد نظره مليئه بالحزن فتيقن محمد ان نورا قد اصابه سوء
عبير: ايه يا جماعه محدش رد على محمد ليه
محمود: ان شاء الله هنلاقيها
محمد: تلاقوها يعنى ايه .....نورا فين يا ادهم
ادهم: انا هقولك......وحكى له عن المطارده حتى اغماءه
عبير: يعنى انا اختى خلاص ضاعت
تعالا بكاء سمر وعفاف وشحب وجه عبير وفقدت الوعى ولكن محمد اسرع وحملها قبل ان تقع على الارض وذهب وليد ليحضر طبيب
الدكتور: متقلقوش يا جماعه
محمد: مالها اغمى عليها ليه
الدكتور: واضح انها حصلخا هبوط فجسمها مستحملشى خصوصا انها حامل
محمد: ،حامل متأكد يا دكتور
الدكتور: اه طبعا هنعلقلها شويه محاليل وممنوع عنها الزعل او الارهاق
محمد: حاضر يا دكتور عبير سمعانى
عبير: انا فين
محمد: انت معايا يا حبيبتى انتى كويسه
عبير: الحمد لله وترقرقت عينيها بالدموع :نورا اختى نورا يا محمد
محمد: هنلاقيها ان شاء الله وهتبقا كويسه
عبير: انا لا يمكن اسامح نفسى على المعامله اللى كنت بعاملها بيها بس انا بحبها والله انا مليش غيرك انت وهى
محمد: متقلقيش ان شاء الله هتكون بخير وتصالحيخا وتقوليلها كل اللى فى قلبك بس اهم حاجه دلوقتى بلاش انفعال ولا اجهاد علشان فى هنا...:واشار على بطنها...نونو صغير محتاج راحه
عبير: انت بتقول ايه.....قصدك ايه
محمد: انتى حامل يا حبيبتى وكلها كام شهر وتبقى ماما وانا ابقا بابا
عبير: بدموع:مبروك يا حبيبي
محمد ؛الله يبارك فيكى يا حبيبتى بس بلاش دموع علشان خاطرى
عبير: حاضر ربنا يرجعك بالسلامه يا مورت
محمد: يا رب يا حبيبتى
............................................
محمود: هاه يا يوسف يا بمى مفيش جديد
يوسف: والله يا عمى انا وطارق دورنا فى كل مكان كأنها فص ملح وداب
محمود :طاب هنعمل ايه دلوقتى
يوسف: حلال وطارق:عملوا خباريه لقسام البوليس اللى فى المنطقه ودلوقتى بيلفوا على المستشفيات
محمود: ربنا يستر انا حاسس ان لو حصلها حاجه ادهم ممكن يروح فيها
يوسف:ربنا يستر يا عمى ....ثوانى دا جلال بيتصل
جلال: ايوه يا يوسف انت جنب ادهم
يوسف: لا انا بره الاوضه بس معايا عمى محمود فيه حاجه
جلال: ايوه احنا فى مستشفى .............. لقينا نورا
يوسف:الحمد لله هى كويسه
جلال:انا مش عارف اقولك ايه تعالى الاول وهات معاك عمى محمود
يوسف: ماشى مسافه السكه
محمود: فيه ليه يا بنى
يوسف: والله يا عمى جلال قالى ....وحكى له المكالمه
محمود: استر يا رب اكيد الاخبار مش كويسه
يوسف: متقولشى كدا يا عمى ان شاء الله خير
محمود:يا رب يلا بينا من غير ما ادهم يعرف
يوسف:يلا بينا
......................................

ادهم :وليد يوسف وطارق وجلال محدش فيهم كلمك
وليد: لا والله يا ادهم بس اطمن لو عرفت جاجه هقولك
ادهم: انا حاسس ان دماغى هتشل من التفكير
وليد: اهدا بس ان شاء الله خير
ادهم: يا رب يا وليد انا قلقان عليها اوى
وليد: ان شاء الله هتكون عرفت تهرب منهم
ادهم ،:يا رب يا وليد
..............................
وصل يوسف ومحمود المستشفي فوجدوا جلال وطارق ينتظروهم ويعلوا وجههم الحزن الشديد
محمود: فيه ايه يا بنى حد يطمن
طارق: الحقيقه يا عمى الدكتور لسه خارج وقال ان نورا للاسف........
..........................
الى اللقاء فى البارت القادم ان شاء الله

 
 

 

عرض البوم صور بودى قلبى   رد مع اقتباس
قديم 06-03-16, 02:04 PM   المشاركة رقم: 37
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2015
العضوية: 299315
المشاركات: 72
الجنس أنثى
معدل التقييم: بودى قلبى عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 85

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
بودى قلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bluemay مشاهدة المشاركة
   روووووعة


بس بصراحة عبير كرررهههتها مرة وحدة .. انانية وحقيرة .

آمال الحمدلله ربنا كشفها وفضحها وطلع مهاب طيب وممتن لنورا بسبب طيبتها معهم.

يا ترى شو صارلها بالعملية..؟!!


قفلة شريرة الله يسامحك ويصبرني للبارت الجاي


تقبلي مروري وخالص ودي

★☆★☆★☆★☆
بعد نهاية النقاش او الحديث مع أحد
لاتنسوا دعاء كفارة المجلس:

سُبْحَانَكَ اللهم وَبِحَمْدِكَ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنت أَسْتَغْفِرُكَ وأَتُوبُ إِلَيْكَ

شكرا لمتابعتك يا قمر انا نزلت اربع بارتات
يا رب يعجبوكى

 
 

 

عرض البوم صور بودى قلبى   رد مع اقتباس
قديم 06-03-16, 02:07 PM   المشاركة رقم: 38
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2015
العضوية: 299315
المشاركات: 72
الجنس أنثى
معدل التقييم: بودى قلبى عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 85

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
بودى قلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مملكة الغيوم مشاهدة المشاركة
   السلام عليكم ورحمة الله
قصه جميله قريت البارتات كلها ورا بعض عجبتنى نورا جدعه ومبتفكرش فى نفسها عايش للى حواليها وعبير كرهت انانيتها جدا حسيتها تافهه بتغير من معاملة ابوها لاختها رغم انه كان بيعاملها كولد وهى الدلال كله ليها ورغم كده حاقده وادهم رغم انه كان داخل فاتح صدره بس وقع على بوزه فى حب نورا
باقى الشباب دمهم خفيف
امال ما زالت بتهدد حتى بعد ما سمعها ادهم وهى بتقول اتجوزه واكوش على فلوسه بجاحه متناهيه وبعدين اسلوبها حقير فى تدبير المصايب واحده زباله صحيح
تسلم ايدك على القصه الجميله وفى انتظارك فى الباقى

شكرا لمتابعتك يا قمر
وشكرا لردك الجميل
انا نزلت اربع بارتات النهارده يا رب يعجبوكى

 
 

 

عرض البوم صور بودى قلبى   رد مع اقتباس
قديم 06-03-16, 03:15 PM   المشاركة رقم: 39
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2014
العضوية: 271387
المشاركات: 11,112
الجنس أنثى
معدل التقييم: bluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 13814

االدولة
البلدJordan
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
bluemay غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 
دعوه لزيارة موضوعي


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،

يسلمو ايديك عالبارتات ..


بس كتير حزنت ع نورا واللي صابها ..

أدهم مسكين عاجز انه يساوي اي شي وحاسس بالذنب انه ضحت مشانه.


آمال يبعتلها حمى تسلق بدنها .. وكريم إلهي تلاقو نهاية تعيسة تشبهكم .


عبير بعد ايش صحيتي وفوقتي لنفسك ..



يا ترى شو صارلها ؟!! اتوقع الرصاصة أثرت فيها بس ما قتلتها .. هل رح تفقد ذاكرتها اوتنصاب بشلل ؟!!

ارجوووك كوني رحيمة بقلوبنا ما بدنا مأساة .



تقبلي مروري وخالص ودي



★☆★☆★☆★☆
بعد نهاية النقاش او الحديث مع أحد
لاتنسوا دعاء كفارة المجلس:

سُبْحَانَكَ اللهم وَبِحَمْدِكَ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنت أَسْتَغْفِرُكَ وأَتُوبُ إِلَيْكَ

 
 

 

عرض البوم صور bluemay   رد مع اقتباس
قديم 06-03-16, 09:37 PM   المشاركة رقم: 40
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
قاريء مميز


البيانات
التسجيل: Dec 2014
العضوية: 285617
المشاركات: 759
الجنس أنثى
معدل التقييم: مملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1593

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
مملكة الغيوم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

السلام عليكم ورحمة الله
تسلم يدك حبيبتى فصول رائعه نورا ياقلبى عليها اول ما لقت الحب واستقرت ما لحقت تتمتع جاها مطاردة المجرمين وضحت بنفسها عشان ادهم واعتقد اصابتها خطيره حزنت عليها
وادهم عاجز انه يدور عليها او حتى يطمئن عليها بسبب اصابته كله من امال الزفت عامله حبيبه وجاى تتسحب لامه عاوز تسلم قبل ما تسافر روحه بلا رده ان شاء الله
والام بردو غلطانه دول هربانين مكنش لازم تستئمن حد وخصوصا الزفته امال
عبير لساتها جاى تفوق وتعرف انها ملهاش حد الا نورا ومحمد بعد السم اللى كان بيخرج من لسانك عليها دلوقت عرفتى قيمتها
امال وكريم مالت عليهم هما الاتنين حيطه تساويهم تحتها
تسلم يدك وفى انتظار الباقى

 
 

 

عرض البوم صور مملكة الغيوم   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ادمنتك, حبيبتي
facebook




جديد مواضيع قسم القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 01:31 AM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية