لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (4) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 17-03-13, 01:01 PM   المشاركة رقم: 1286
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
محرر مجلة ليلاس
الحب الصادق


البيانات
التسجيل: Jul 2006
العضوية: 7886
المشاركات: 768
الجنس أنثى
معدل التقييم: malikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييمmalikaflowrs عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 2424

االدولة
البلدMorocco
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
malikaflowrs غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
Rofl رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل العاشر

 

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حياة12 مشاهدة المشاركة
   ملوووووكتي حبيبتى
بصي يا ملوكة حعملك اوووفر محلصش انا مش مصدقة نفسي و انا بكتب الكلام ده بس عشان انتي بس حبيبتى و الوحيدة اللى واقفة معايا فى كل الجبهات :)

لذلك عااادي لو عايزة تحجزي بيسو اتفضلي معانا ... الشرع محلل اربعة و احنا كده عندنا ريناد و انا و انتى ,,, و امرنا لله نحسب منوش لاننا كده كده مش حنعرف نخلص منها :(

ده غير انها مفيدة و بتعذب الاعداء فمش لازم نطيرها اهي بتنفعنا برضو

و هكدا اكتملت الصورة
بيسو و زوجاته الاربعة
ريناد
ايسو
مليكة
منوش
زغروطة يا بنات

 
 

 

عرض البوم صور malikaflowrs   رد مع اقتباس
قديم 17-03-13, 02:12 PM   المشاركة رقم: 1287
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو راقي


البيانات
التسجيل: Sep 2011
العضوية: 229283
المشاركات: 7,565
الجنس أنثى
معدل التقييم: براعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسيبراعم عضو ماسي
نقاط التقييم: 6201

االدولة
البلدJordan
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
براعم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل العاشر

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة malikaflowrs مشاهدة المشاركة
   و هكدا اكتملت الصورة
بيسو و زوجاته الاربعة
ريناد
ايسو
مليكة
منوش
زغروطة يا بنات



ماحد عزمنا بس مايكون عرفي

الثلاثي المرح كملت

الحاج ابو البواسل وحريمه الاربعه >>>> حريم السلطان

هههههههههههههههههههههه

 
 

 

عرض البوم صور براعم   رد مع اقتباس
قديم 17-03-13, 04:15 PM   المشاركة رقم: 1288
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري


البيانات
التسجيل: Jan 2012
العضوية: 234937
المشاركات: 6,950
الجنس أنثى
معدل التقييم: ...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي
نقاط التقييم: 8829

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
...همس القدر... غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل العاشر

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة malikaflowrs مشاهدة المشاركة
   و هكدا اكتملت الصورة
بيسو و زوجاته الاربعة
ريناد
ايسو
مليكة
منوش
زغروطة يا بنات

ههههههههههه لوولولولويش
اكتملن الضرااير يمه
هع والله مو عارفة شو اللي عاجبكم في بااسل ابو عيوون جنااان <<<فيس يخبي اعجااابه لحسن يزعل طاارق


اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة براعم مشاهدة المشاركة
   ماحد عزمنا بس مايكون عرفي

الثلاثي المرح كملت

الحاج ابو البواسل وحريمه الاربعه >>>> حريم السلطان

هههههههههههههههههههههه

هههههه حلوووة حريم السطااان براااعم ^^
هههه والله التم المتعوووووس عخااايبااااااااااات الرجا >>>مليكة ريناد اسرااء ومنوووش غضن النظر عن هالكلاام ماشي *_^

 
 

 

عرض البوم صور ...همس القدر...   رد مع اقتباس
قديم 17-03-13, 04:23 PM   المشاركة رقم: 1289
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل العاشر

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة malikaflowrs مشاهدة المشاركة
  
روعة روعة روعة ماذا اقول غير ذلك

مررحبا مليكة الجناح الايمن النشيط لفريق الهجوم (:
هلا و غلا حبيبتي
انت الاروع بلا شك


والله اني اضطررت للسهر حتى وقت متاخر و اهملت تصحيح اوراق تلامذتي حتى الفصل
دنتي كنت حتوديني فدهية اه لو وجدني المدير اصحح الاوراق في الفصل

لحسن الحظ فلت منها باعجوبة
ولا يهمك لعيون ريناد و بيسو

هههههههههههههههههههههه
لا لا احنا متفقناش يكون فيه ضحايا للروايه
ارجوووك ، خلاص الاسبوع القادم هنزلهم بدري شويه لعيونك
او ااجل التنزيل لحتى تنهي تصحيح الاوراق ،اختاري << فيس نذل
تخيلت الموقف و المدير واقف امامك عيونه بتطلع شرار و انت بقوليله بتلعثم ( انا مالي دخل ريهام السبب ) فتنطلق سيمفونية سب عذبه من فم مديرك لا تخلو من بعض اللعنات التي تصب مباشرة فوق رأسي المسكين


نلاحظ انفراج السحب في سماء الفصلين
الشمس اشرقت و الحمد لله
و الاوضاع مستقرة لغالبية الشخصيات

نعم هنا البدايه و بجزء الاسبوع القادم سيكون اكثر و اكثر ، خلاص خلصنا من مرحلة التقديم نحن الان بقلب الحدث


زيزو حبيبتي وجدت الحضن الحنين اخيييييييييييييييييييييييييييييرا و الشكر لمنيرة
هومتي اعطيتها يعني فسحة للراحة قبل انطلاق العاصفة بوصول سي طارق
يا له يا باشا ها انت عدت لمركزك تهاني الحارة عسى ان تنقص قسوتك قليلا و متفتريش على البنت

و هذا ما حدث ، طارق عاد الى مكتبه بهذا الوقت بالذات لينشغل و يترك للمسكينه فسحة مع حياتها الجديدة تنعم بالحب لتكون قادره على الوقوف في وجه الاعصار (:

بيسو يا حياتي عليه اسراء والله حرام اهو هو دا اللي يستاهل كم المعجبات الذي حصده طروق باشا
ولا ايه ايسو

احم احم ، ملوكه ابعدي عن طارق يختي بدل ما اقلب لكم على السيد الفاتن ابو عيون زرق و اخلى ريناد تسود عيشته


ريناد حراااااااااااااااااام هومتي كل هذه الاعمال الشاقة و لم يكلف احد نفسه للتفكير في كل ما قامت به البنية طوال ايام في انقاذ حياة بيسو
ياعيني على الرومانسية و هو يفكر فيها و يشتاق حتى لكاس الحليب الضخم الذي تجبره على شربه كل يوم
يا عيني ياعيني

ههههههههههههههههه لا ما حد فكر ، المهم تتعلم ان لا تخفي شيء عن والدها و بعد كدا يبقى يفكر بايجابياتها
شفتي صدق المثل الي بيقول ( الفط مبيحبش الا ختاقه ) ههههههههههه مشتاق لتجبرها عليه

يوسف و كادي ريحي الحبيبين يا شيخة حرام عليكي والله انا كمان كرهت لقاءاتهما و بتمنى لا يلتقيان اخاف ان تنتهي هذه الرواية باحدهما في مستشفى الامراض العقلية

ههههههههههههههههههههههربنا يستر
و انا مالي يختي ، كل يوم اقوله استهدى بالله يا عم و ادخل المكتب و هو الي مش راضي
غاوي نكد بعيد عنك هع هع هع << دي ضحكة الشر

امجد ايه النذالة دي تخبرك البنت انها انخطبت و تخبرها بكل برودة ان تؤجل ذلك حتى نهاية مخططهم لا انفجار لا ضيق لا غضب فقط برود برود برود يا سيد البرود
عليك به يا اسراء هيا هومتي ادخلي الخطيب على الخط ويلا نريد مشاهد غيرة تنسف برودة السيد امجد

يا سلام ، عيني في عينك كدا !
لسه مكتشف مصيبه طازه و هيفكر بالغراميات ! ازاي يعني ؟
ههههههههههه بلاش يغضب لان غضب امجد سيء
قد لا تحتملوه
اطمني هيدخل و لكن انتم الى طلبتم ، لو ولعها امجد لا ترجعوا تشتكوا
نبهتكم ان غضبه سيء

اما عن الثلاثي المرح
فتحي و عزت و المدللة .... ايه والله نسيت اسمها معلش من سخفتها لم تعلق معي
لا لزوم لتعليق لا يستحقون اظن انهم سيتكفلون بتدمير بعضهم

ههههههههههههههه حلوه الثلاثي المرح دي
اسمها ميرنا ، بالفعل هما كافين للقضاء على بعضهم البعض
احســـنتي


شكرا على الفصلين الروعة رغم انك لم تروي فضولنا ابدا ابدا يعني سنعيش اسبوعا اخر في الانتظار القاتل
حسنا جسنا الى المعركة اسراء لنقتل الوقت حتى الاربعاء القادم
هل امر الكتائب بالاستعداد افندم


تسلمي حبيبتي انت الاروع و تفاعلك مع الاحداص عظيم
الاسبوع الجاي هيكون فيصل . فصلين منتصف الروايه و فيهم تطورات خطيره عند الجميع
هههههههههههههههههه طيب لا تنسي الخوذه و السيف الي بيطلع نور (:
هما مستعدين على طول و كل مره على دماغ طرووق مهيب الطله
لكن احذركم من المساس به
الرجل في حاله و لم يفعل شيء بعد لذا احذروا
ابشرك بعودة رأفت ، ركزي معه افضل (:
تحياتي لك و خالص ودي ♥
ربنا يزيدك من فضله و ييسر لك كل امورك

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
قديم 17-03-13, 04:32 PM   المشاركة رقم: 1290
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري


البيانات
التسجيل: Jan 2012
العضوية: 234937
المشاركات: 6,950
الجنس أنثى
معدل التقييم: ...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي
نقاط التقييم: 8829

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
...همس القدر... غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل العاشر

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حياة12 مشاهدة المشاركة
  

اسعد الله مسائكم مشاهدينا الاعزاء .. اللى بيشجعوا بيسو و ايسو و زوزو

يا هلا باسراااء الحياادية الحلوة ....



و اللى بقه فى خط الدفاع عن طارق و الزفت رأفت و سي امجد جامد المشاعر الباااااااااااااااااارد ده ..ماشي اسعد الله مسائكم برضه :)

لالالالالالا ليش الغلط ها هه بعد ما شرشحتي ابطاالنا لسى بتمسي عليناا؟؟ طيب مااشي مسا النور ^^

احدث اليكم من امام ساحة المعركة و قد حدثت الكثيــــــــــــــــر من الانشقاقات و التحالفات

فمثلا بعد ان قمنا انا و منوش بعقد اتفاقية عدم النذالة فوجئت بها تدعم امجد و كمان بتسخنه على ايسو و قد اتهمتها ظلمااااا انها مستفزة !!! دي ايسو دي نسمــــــــــة هو في زي ايسو

لالالالالا ما يصحش كدة يا منوووش دي اسراااء سكرة وامجد صحيح هو حليووة خالص ورومااااانسي وحركاااته تهبل وينحب غصب و...>>>اختصري قبل ما تذبحك اسراااء
بس حتى ولو هو ثقلها شوي على ايسو حبيبتي

لكن يقوولها تااجلي الخطووبة شوي ولا انهزت فيه شعرة من اللي حكته
لالالالا هااي كبيرة يا بنت :((
دي حتى النااس اللي ب انتراكتكا عرفت انو اسرراء بتحب امجد وهو ما حس عليها ولا عندو خبر :((((


بينما قامت كاتيا من خط الدفاع عن سي طروق بالاعتراض على هذا التصريح من هموس



انا قلت من الاول انتم اللى سكتم على سهى مسمعتوش الكلام اهي اخدت طارق وضع يد ...و نداء عاجل الى جيش معجبات طرووق بالتحرك فورااااا و الا سهى حتحتكره للابد

هههه حلها تشووفوا والله..استنو استنو لسى الجاااي اعظم ...والله ماحدش قالكم تسكتوا من الاول ...اتحملوا بقى ...
وبعدين لا جيوووش معجباات طاارق ولا الجيووش العثمانيه(شو دخل الجيش العثماني؟؟ ما علينا )
بتقدر تبعدني عن طرووقة
سامعيـــــــــــــــــــــــــن


و انا من موقعي الحيادي فى خط الهجوم على طارق .. بحذر طارق من انه يزعل زوزو حبيبتى مش حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــكت ساااااااااااااااااااااامعين و محدش يقولي لي يا مدنية

حااضر يا مدنيـــــــــــــــــــة اي اوامر ثانية ؟؟؟



بينما اثار رد فعل كادي حالة استنكار عامة ... روفي باذن الله لما ترجع لنا بالسلامة تبقه تدافع عنها

اما عن بيسو حبيب هااارتي فبقول لكل واحدة خليكي فى بطلك يا حبيتى انا حجزت باسل الاووووووووول بس مسموح لكم تعبروا عن احساسكم بطلته الساااااااااحرة عادي
.
يؤبرني الكريم انا اللي مواافق نعبر عن احاسيسنا ومشااعرنا .

نيجي بقه لاسراء و امجد .. هموس توقيعك تحـــــــــفة حلووووو اووووووووووووووى حبيته جدااااااااا :)

بجد.......... شكرا الك حبيبتي هااذ من ذوقك :)

احب بس انوووه يا جدعااااااااااااااااااان قوانين الرواية بتقول محدش يشتم ايسووووووووووووووو
و قلنا عااااااااااااادي خدوا راحتكم مع امجد لو عايزين تحدفوه بالطماطم حتى معنديش مانع
ايوة محدش يسب ايسووو...البنت عسل خااالص ..واي وحدة تسبها تتحمل نتيجة فعلتها الشنيعة <<<<فيس عاش الدور
و لأول مرو يجتمع جميع القراء ان هومى مفترررررررررررررررية و بيقولوا لها حرااااااااااااااااااااااام عليكي اللى بتعمليه فى يوسف ده اعاااااااااااااااااااااااااااااااا لييييييييييييييييه كده؟

اه والله
حراااااااام عليها رهاام قطعت قلبي على يوووسف
بجد حراااااااااااااااام عليها
اهئ اهئ


فاصل قصير و نعود اليكم بتقرير مفصل باذن الله مترحوش فى اى حتة و كل واحدة تخلي بالها من البطل بتاعها و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


نحن بالانتظااار يا احلى مذيعة في العااالم
موووووووووواه

 
 

 

عرض البوم صور ...همس القدر...   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, لن انكسر, رومانسيات, روايه
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t184765.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
Untitled document This thread Refback 19-05-17 01:30 PM
Untitled document This thread Refback 06-06-15 05:45 PM
Untitled document This thread Refback 04-02-15 11:49 PM
Untitled document This thread Refback 27-09-14 10:22 AM


الساعة الآن 12:32 AM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية