لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (4) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-03-13, 04:18 PM   المشاركة رقم: 1151
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري


البيانات
التسجيل: Jan 2012
العضوية: 234937
المشاركات: 6,950
الجنس أنثى
معدل التقييم: ...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي
نقاط التقييم: 8829

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
...همس القدر... غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لوشة العزاوي مشاهدة المشاركة
   هموووس انت قاعدة تهددي مين

انا بحب رأإفت

وضذ كذب باسل

ومع طارق

ومتعاطفة مع زينب

حلو الكلام .....: )


لا لوشة انتي حبيبتي وشريكتي في الكفااح انا قصدي عن اللي قااعدة تسب رافت في كل حته الهاانم اسراااء بنت ام اسرااء
عرفتي كيف ^^
انتي حبيبتي دامك بتحبي رافت وضد كذب باسل ومع طارق ومتعااطفة مع زيزو :)
اما اللي غير هيك ف هم ...
هم...
هم ...
وحشيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن وانا مش بحبهم <<<<فيس يطلع لساانه :(
شفتوا شلووون انا مسالمة ^^

 
 

 

عرض البوم صور ...همس القدر...   رد مع اقتباس
قديم 12-03-13, 04:29 PM   المشاركة رقم: 1152
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حياة12 مشاهدة المشاركة
  

اسعد الله مسائكم مشاهدينا الاعزاء و احب اقول لكل سائقات التاكسى ولكم بااااااااااااك افتقدناكم فى ساحة القتال هنا
و لسهى الله يوفقك فى امتحاناتك عايزينك ترفعى راسنا لو مجبتيش تقدير عالى حنسحب منك طروق و نقتل رأفت و اهو نبقه ارتحنا منه برضو :)

و اليكم آخر الانباء :

كانت منوش قد قامت بالتبري مني و لكن عشان انا حبيبتها رجعت فى كلامها و كله من اجل المعركة.. نسيب المعركة يعنى و نترك الاشرار يشيعوا فى الارض فسادا ؟؟ فقلنا لابد من توحيد الصفوف شكرا منوش و ان شاء الله ححاول انى ابطل نذالة معاكى بس موعدكيش بصراحة

اصبح خط الهجوم على مجودى يشمل كلا من :
انا طبعاااااا و منوش ضرتى حبيبتى و ميسى اللى نورت صفوفنا و سهى حبيبة هااااااارتى اخييييييييييرا بقيتى معايا على جبهة واحدة تعالى يا غالية

و ترحيب حاااااااااار نااااااااااار بسوسو (ام البنات) اللى دافعت عن اسراء احلى دفاع نورتى خط الهجوم و الله موووووووووووووواه

اما عن نوف و سوسنة ممم هما مش ضد امجد و لا معاه .. موقفهم حيادي - لا حيادي بجد - بس انا ححسبهم تبع هخط الهجوم

احم احم طبعا انا مش عايزاهم يفتكروا اني حسباهم بلطجة خاااااااالص ... احلى سلاااااام للادارة .. و لو مش عايزين تنضموا لخط الهجوم عاااااااادى مفيش مشكلة ... شوفوا لو عايزينى اشتم ايسو كمان معنديش مانع

اما عن خط الدفاع فما شاء الله فى تزايد .. عندنا :

برعومتى رودي (احساس الورد) اهئ اهئ اهئ و دول من اولى المشجعات للتيييييييت امجد
و روفى طبعا المنشقة عن الصفوف ( اووووووووكى يا روفبنا انا و انتى و المنتدى كبير بتدعمى امجد و سايبة اسراء )
و سندس ( يعنى انتى بتدعمى طاارق و امجد؟!!!!! الاتنين؟)
و بيبووووووووو (نفسى اعرف انتى ليه بتحجزى و بتدعمى كل اعدائى!!!!!!!!!!!!!!!!! ناقص بس تدافعى عن رأفت و انا حروح ارمي نفسى من فوق السجادة عشان اريحكم مني )
و كاتيا الخاينة (بتخونينى يا كاتي مش كفاية انك حجزتى طروق كمان بتدافعى عن امجد واااااااااااع)
و اخيرااااااااااااااااااااااا سماااااااا حموووووووووووتك يا سما انتى بتقولى على ايسو مجنونة انااا جااااى

و هنا انا اخاطب خط الدفاع و اقولهم يعنى انتم كلكم حاجزين طارق و بتدافعو عن امجد؟!!!!!!!!
ايه يا جماعة شغل الضراير العجيب ده؟!!!!!!!!!!!!

عموما يا قطة انتى و هي سى طرووق بتاعكم ده و لا امجد لو زعلوا زوزو حبيبتى و لا ايسو حيكون نهار سيادة النقيب و عم الامور امجد كحـــــــــــــــــلى و ادينى حذرت اهو


اما بخصوص بيسوووووو حبيب هارتي
فهو رفع راسى فووووووووووووق اووووووووى و قد انتصرنا انتصار ساحق ماحق على خط الهجوم اللى مقدروش يمكسوا على بيسو حبيبى حاجة ... هع هع هع هع شعور النصر حلو اووووى يا جدعان



احم احم بس يا رب ميفضحنيش بعد كده


اما عن يوسف و كادي :
فهناك العديد من الاقاويل .. فـ نوف و بيبو و كاتي و هموس بيعتقدوا ان السر فى مكتبة الجد القديمة
اما بيبو فخمنت ان كادى حتتجوز رأفت!!!!!!!!!!!!!!!

رووووووووووووووفى : بنتك مستقبلها ضاااااااااااااااااااااع خلااااااااااااااااااااص


و بمناسبة الحقير رأفت فدوللى و سهى لسه بيدافعوا عنه باستماته .. يعنى كل البهدلة اللى زوزو فيها دى و لسه بتدافعو عنه؟!!!


عااااااااااااااااااااااجل : تم اختطاف منووووش من قبل سمير و رأفت و دى أخبار مؤكده و هى اللى قالت لى كده بنفسها
منووووووووووش : ابعدي عن بيسوووووووووو انا حجزته قبلك .. قال اقولها مختفية فين تقولى مع بيسو قال ليييييييييييييييييييييه و انا رحت فين ان شاء الله؟!!!!!!!!!!

مشاهدين الاعزاء فاصل قصير و نعود اليكم مرة آخرى


اعزائنا المتابعين كان هذا هو تفصيل جبهات الدفاع و الهجوم و آخر الابناء

و انا من موقعي الحيادي فوق المنبر ارحب بكلا الجبهتين و أصرح بكل ثقه انكم هتنبسطوا على الاخر
مثل ما بقول كل مره عشان اغيظ اسراء

ثقوا فيا شويه يا جماعه

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
قديم 12-03-13, 04:40 PM   المشاركة رقم: 1153
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة malikaflowrs مشاهدة المشاركة
   القصة زادت تعقيد بس يلزمنا تركيز اكبر على العنيدين باسل و عناد(اعجبني اللقب فعلا باسل بل كثلة العناد)
انا انضم لفريق اسراء عليك به يا فتاة كل هذا الجمال و يقول عندي مشكلة مع حفظ الوجوه والله عند مشكلة في مخوووو
اما زينب ارجوك كاتبتنا كفى عذابات لقد قطعت نياط قلوبنا هيه احضري طارق للمزرعة و يااله على الرومانس خلاص
و ارجووووووك ليعرف يوسف الحقيقة لا احب ان يجن قبل نهاية القصة و هو يظن انه مريض لانه يحس بالانجذاب لابنة اخته و الله حررررررررررررررررررررررررررررررام
فيالخير اقول ابدعت و لا تتاخري علينا يليييييييييييييييز


مرررحبا ملوكه
هههههههههههههههههههههه طيب هنشوف رايك بعد الجزء القادم لما تعرفي طريقة تفكير امجد
زوزو بدخولها تحت كنف الجده بدأت مرحلة جديدة من حياتها
ههههههههههههههههههههههه هانت فاضل شويه و يوسف يعرف الحقيقه
باذن الله في موعدنا بدون تأخير غدا ليلا الساعه 12 بتوقيت السعوديه


اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حياة12 مشاهدة المشاركة
  
الله عليــــــــــــــــــــــــكى يا ملوووووووووووووووكة يا حبيبتى

مشاهدينا الاعزاء رحبوا معي بملوووووووووووووووووكة اللى نورت خد الهجوم على مجوودى انتى كده حبيبتى حبيبتى يعنى موووووووووووواه

بس انا عايزة اقولك ان سي طارق غالبا حيطلع عين زوزو حبيبتنا اكتر لما يرجع المزرعة انتى فاكرة كان بيعاملها ازاى القاسى المفترى لما كانت عنده فى السجن

بصى ملوكة تعالى معانا فى خط الهجوم على طروووق بلييييييييييييييييييييييز

و انا معاكي تماما ان هومتى معذبة الجميع و مش سايبة حد واااااااااااااااااااع لييييييييييييه كده يا مفترية انتى اععععععععععععععععععع


ايسو يا حمامة السلام
بطلي اثارة الشغب بدل ما ادخلك غرفة منوش
اتركي القراء يشجعوا الابطال على كيفهم احسن ما ابعت لك طارق بالكلبشات
ههههههههههههههههههههه انا مالي دخل
انتوا جمدوا قلبكم و اخشوشنوا

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
قديم 12-03-13, 04:49 PM   المشاركة رقم: 1154
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
محبة القلم


البيانات
التسجيل: Feb 2012
العضوية: 236291
المشاركات: 3,961
الجنس أنثى
معدل التقييم: special Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسيspecial Lady عضو ماسي
نقاط التقييم: 5560

االدولة
البلدSaudiArabia
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
special Lady غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 



من اللي خُطفت من رأفت و سمير ؟؟

بنت إيسسسسسسسسسسسسسسسسسو !!

هو التعليق و الكهربة اللي في الجروب مش مكفيتك ؟؟

نفسك تنسلخي يعني ؟؟

أنآ قلت : بيسو خطفني و عآيشين أجمل أيآم

متى قلت أني حأرجع معكِ ؟؟

أنآ قلت بطلي نذآلة أول و بعدين أفكر ><

هششش من هنآ إيسو ..

حأرش موية ..

 
 

 

عرض البوم صور special Lady   رد مع اقتباس
قديم 12-03-13, 04:52 PM   المشاركة رقم: 1155
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dosa abdo مشاهدة المشاركة
  
مرحبا هومي

مرررحبا دوسه العسووله

كيفك عساك بخير

الحمدلله كله تماما و في نعمه من الله
عساكم جميعا باحسن حال


فصلين روووووووعة تسلم الايادي

انت الاروع يا روحي
سعييده انهم عجبوكي

عجبني موووووووووووووووت تحول الشخصيات

لسه فيه تحولات جايه كمان و تشابك كبير

يعني عجبتني قوة شخصية ايسووووووو وعجبني شو بتعمل في امجد
لانه يستااااااااااااااااااااااهل وبكدا عشان يتصلح حاله ويعرف ازاي يتعامل مع البنية
(يا فرحة اسراااااء )

فعلا يا فرحتها ههههههههههههههه
خلينا نشوف رايك في امجد بعد الفصلين القادمين
اما عن اسراء الروايه فهي مش محتاجه وصايه ههههههههههههههه


يوسف ومشاعره والحرب النفسية اللي هو فيها روعة

تسلمي حبيبتي يوسف حاليا داخل دوامه كبيره ، منتظره رايك بفارغ الصبر في تصرفه القادم

حلو وصفك للمرسم حسيت نفسي بشوفه .. وصف ولا اروع

الله يسعدك و يجبر خاطرك ، سعيده ان جمال و حميمية المكان وصلت لك

حرصه على كادي و تقبلها لتدخله والحوار رووووووووووووووووووووعة

وعندي شعور ان مش حتطول ليعرفوا حقيقة وضعهم


باذن الله مش هنطول كثير ، الحقيقه جايه بسرعه (:

مؤلمة مشاعر زينب والله عيوني دمعوا وهي بتكلم مع الست الهام
بس ويييييييييييييييييييييييييين طاااااااااااااااااااارق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كدا كثيييييييييييييييير اسبوعين بلا طارق لا لا لا لا لا لا لا حرام عليك كدا

هههههههههههههههههههههه
خلاص طروق قادم ، غيابه كان ضروري عشان تشعري بالتطورات القادمه معه ، لكن مش هيغين تاني


بس عندي شعور ان زينب حتتعرف على ريناد فترة قعادة في المزرعة

و شعورك في محله

اه بذكر المزرعة ابدعتي في وصفها ووصف الحدائق وعجبوووووووووووووبي الصور هلبة هلبة
بررراااااااااااااااااااااااااااااافوووووووووووووووو على الوصف حبيبتي

تسلمي حبيبتي من ذوقك
الله يسعدك مثل ما اسعدتيني


اما بالنسبة لعمو اللي فاقد الذاكرة .... وريني حتعمل ايه لاني حاسة انه ناوي على كواااااارث ما بعرف ليه !!

تسلم ايداعاتك هومي وبانتظارك مع الفصلين الجايين

موووووووووووووووووووووواه


ههههههههههههههههههههه
من ناحية الكوارث فهي متوفره (:
بس تخلص رينا العقاب و تفوق له
الله يسلمك و يبارك لك يا احلى سوسو
ما انحرم من تفاعلك الراااائع
بانتظارك غدا باذن الله
ربنا يزيدك من فضله و ييسر كل امورك

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, لن انكسر, رومانسيات, روايه
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t184765.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
Untitled document This thread Refback 19-05-17 01:30 PM
Untitled document This thread Refback 06-06-15 05:45 PM
Untitled document This thread Refback 04-02-15 11:49 PM
Untitled document This thread Refback 27-09-14 10:22 AM


الساعة الآن 04:10 AM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية