لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (4) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-03-13, 05:28 PM   المشاركة رقم: 1061
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doll مشاهدة المشاركة
   يااااا لهووووووووووووووووووىىىىىىىىىىىىىىى

ههههههههههههههههههه
مرررحبا دودو
ايه الدخله الجامده دي بس (:


ياااا كتفووووووووووووووووووووو
يقينى يزدااااااااد يقييييييييييين
خااااالووووووو مش خاااالووووووو
تصدقى هو كماااان مش حاسسس انه خاااالوووووو

ههههههههههههههههههههههه
حلوه يقيني زاد يقين دي
ما انت كشفتيها من زمان يا حلوه
و لا حد حاسس انه خالو و حياتك


لووووووووووووووووووووللللللللللللليييييييييييييي
دى حتى طلعت له زى العفريتة فى شخابطه .....يسسسسس
اديها بخوووور مع كام رجل كتكوووت و عين اطأوووط لعل و عسي نطرد العفريييييت
بس دة لبس خلااااص و لا مفر

ايوه لا مفر ، المسكين محاصر من كل ناحيه
و الله لو عمل ايه ، وراه وراه


اما الوااااد بااااسل او ذاكرة مفقوووودة كدة و كدة ....شكله هيبدأ المعركة الحقيقية من ارض المزرعة ....بس معركته ذات شقين ....شق عاطفى نارى ...و شق ثأرى طارى
نحن مستعدوووون لكلا الشقين

ايون و الشقين حاميين الوطيس
خدي بالك باسل مش اي اي و لا زي زي
قدها و قدود و بكره تشوفي ههههههههههه


زينبوووو بتااااعة رأفتوووو...خصبن عنكومووووو.....بداية حياة جدية فى الجنة لا يعكرها غير الضيف القاااادم ....

ههههههههههههههههههههه
طب اجري اجري اجري
احسن سلاف صحيت انا مش قصدي حاجه ابدا


و احلى سلاااام لكل البنااااات ...وحشتوووونى نفاراية نفراااية

و انت وحشاااني اكثر يا ام مدفع يا حلوه انت (:

هوووومي ...سامحينى ...وقتى بالكااااااااد
تسلمى ع الابهاااار
موووووووووووووووووووووة


الله يكون بعونك و ييسر لك كل امورك
تسلمي حبيبتي و لا انحرم من طلتك المنعنشه دي ابدااا
موووووووووووووووووووووووووووووووواه
و لا يهمك وقت ما يسمح وقتك منتظراكي
دمتِ بكل الحب و الود

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
قديم 08-03-13, 05:41 PM   المشاركة رقم: 1062
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري


البيانات
التسجيل: Jan 2012
العضوية: 234937
المشاركات: 6,950
الجنس أنثى
معدل التقييم: ...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي
نقاط التقييم: 8829

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
...همس القدر... غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

سلام حار نار لاحلى رهام اللي مش مخيلاانا ننسى الرواية ابدا لا ليل ولا نهار^^
كيف الحال رهوومة ان شاء الله تمام
استمتعت بالبارت كثير كثيراسجل اعجاابك بقلمك مرة اخر:)

بسم الله نبدا مع الانسة عناد ^^
ول وقعت وما حدا سما عليها البنت
والاخ قاااعد بيحااول يكتم ضحكته ....اضحك اضحك لا تظل في نفسك بعدين وتنفجر وتبلشنا XD
هههه انحبست هع هع ..واااو تم تطويق وحبس الانسة عناااد ...افرح يا سي باسل ربما هذه المره الوحيدة التي سترى رينااد منصاعة لامر ما امامك "^)

ليش بس كذي يا رينو ايش دخل الخالة سعدية ..هاي والله طيووبة وانا حبيتها ..تريحي مو هي اللي علمت عليكي ..ووقعت معك بمصيبتك يا عين امك انت ^^
...........
قعدة الرجال اللي صارت بعد ما تم نفي الاميرة لغرفتها بين باسل وابوها اثبت انو في الاخير تبين انو باسل مو ناكر للجميل يا حبيباتي بنات ليلاس
زينب حبيبتي المسكنة ..والله حزنني حالك وانتي متشحططه هيك وهيك ...
حسبي الله ونعم الوكيل على اخوك سمير وبس
المحامي عبد الرحمن رحمة من عند الله وارسلها لزينب ...دائما يرسل الرب من يساعد عباده المظلموين لذا لا تحزني حبيبتي زينب ما دام ايمانك بالله كبير
براءه زينب وحسن طيبتها هي اللي مودياها في ستين داهيه ...
الله يعنك حبيبتي على طيبتك اللي للاسف ضرتك..بس تاكدي عزيزتي ان لا بد ان تجازيكي الايااام بالخير يوما ما لحسن نيتك ..فلا تحزني..و
................
واخيرا وصلت زيزو لمزرعة الكابتين طرووقة والست الهام
الحمد لله انو الست الهام ما حكمت على زيزو من اول مرة ...وشغلتها عندها ...فلا اريد ان اتخيل حتى ايش ممكن يكون راح يصير فيها لو ما قبلتها بالوظيفة
..........
سحر من جديد XD
شو هي المرة ما بتفهم ..روحي حلي عن الزلمة يا ..
شو دخل غادة لتحرجيها باسألتك المبطنة...
اتريحي ...ما اعتقد انك راح تفيدكي لا بحق ولا بباطل
..........
امجد ....
ههه بدينا من هالحين يا عم ....
الله يعينك يا اسراااء على الطبل اللي "خاطبتيه"
شود خلك اذا وقفت مع الاستاذ الفلاني ولا مع الدكتور العلاااني ...
"اذهب الى الجحــــــــــــــــيم"
مع الشد والمد على حرف الحاااء
هدي هدي يا دكتورة اساع ما بدينا اللعبة :)
هع هع "انت لي "
يا فرررررررحتك يا اسراااااااااااااااااء
دا انتي وقعتي في واااحد مستبد ومتملك لاقصى درجة
......
ميرو وعزت
الحشرتين تثير اشمئزازي حتى اني لا اعرف أي منهما يثير اشمئزازي اكثر من الثاني .
الواحد فيهم "ألوح" من الثااني
..
الله يعينك يا امجد وانت مجبوور تشوف هيك شكيلاات ..خونة ...غداره..ومثيرة للاشمئزاز XD
……..
كادي فااتت الغاابة المحرمة <<<<يا للهول
عيونها الفضولية وصلت لي صورة المرسم على اكمل وجهه ...اهنئك رهومة على الدقة
..
اغراض نسااائية ولا رجالية ..انتي مالك انتي...بدينا من اولها ها <<<<فيس يحرك حوااجبه هع
...
معقوول يكون الشخص اللي ما بدو يوسف كاادي تتعرف عليه هو سمير الحقير ؟؟!!
...
انكمشت انكمشت هع
وقعت كااادي في يد يوووسف ..
هع ...
ووقع يوسف في يد كاادي وما حدا سما عليه
"لم يعهد نفسه ضعيفا على هذا النحو ...فما باله الان وتلك الكادي ابنة شقيقتة "
انا بقولك ما بالك...كاادي متفررردة عن الجميع ..فلا يصح مقارنتها بشقيقاات اصدقاءك...
ولربما لان شيئ ما في داخل داخلك لا يشعر برااابط الدم بينكم ..لانه ببساطة غير موجود يا اسامة بيك ^^
.......
هل يا ترى اذا قام يوسف بتنظيف مكتب ابوه راااح يكتشف اول خيط اللي رااح يدله على حقيقته...
لا اعتقد ان ورقة بهذه الاهمية قد تكوون متروكة باهماال على سطح المكتب اذا لا بد له بالبحث بشكل اعمق اليس كذلك ام انه من المحتمل ان تقع يده على هذه الورقة بسرعة كبيرة لا نتخيلها فتقلب حياته راسا على عقب .<<<<شو حلوة وانا بتكلم بالفصحة ^^ شكلي للحين متاثرة من امتحان الادب هع
.......

سلطة السيد ابو ريناد واضحة جدا ...اما التغيرات الجذرية في الغرفة الخلفية اعجبتني كثير
اتهنى يا باسل شوي ..وارتااح لانو الجااي اصعب واصعب
......
اسرراء ..يبدو انو لعبتك الصغيرة انتي والسيد امجد على وشك ان تكشف
اعتقد انو الخاطب راح يسأل عن اسرااء اكيد وراح يعرف انها مخطوبة فبالتاالي يعلم اهلها ..واكيد لاازم يتدخل امجد وبهيك بيتدبس احم عفوا قصدي بيخطب اسرااء رسمي ^^
وبعدها انا بفررررررررررررح فرحا شديدا ....هع
....
رهااام ...
بعرف ان ردي اهبل وحالته حاله بس صدقيني لضيق الوقت ولو انو نفسي اعلق بشكل افضل
دعوااتك لي الاسبوووع القااادم ضغط غير شكل علي
سلااااااامي

 
 

 

عرض البوم صور ...همس القدر...   رد مع اقتباس
قديم 08-03-13, 06:27 PM   المشاركة رقم: 1063
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة katia.q مشاهدة المشاركة
   السلام عليكم

عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

كيفك هومي

مرررحبا كاتي
هلا و غلا بالحلوه
الحمدلله كله تمام
عساكم جميعا بخير


ماتتصوريش بتوحشيني وبيوحشني الأبطال قد ايه

القلوب عند بعضها (:
ربنا يعلم بشتاق لك و لتوقعاتك الجهنميه للابطال

الفصلين كالعادة جناااااااااااااااااااااااااان
تسلم ايديك يامبدعة

تسلمي لي يا رائعه
الله يسعدك و يجبر خاطرك


الأحداث بتتطور وبتتصاعد بطريقة جميلة ومحبوكة

اتعشم تعجبك للنهايه

بتخلينا مانثبت على حب واحد ولا على كراهيته
ماعدا رأفت ههههههههههه

هههههههههههههههههه و هو المطلوب

ولو انني زعلانة جدا منك جدااااا

ليه بس ربنا ما يجيب زعل

فين طارق؟؟
انتي مش بتحبيه هو وزينب على فكرة
زينب بتبهدلي فيها على الآخر وطارق موقعاه في مشكلة في الشغل واخدة كل وقته
ماينفعش الكلام ده
انا عايزة فصل مخصوص ليه ههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههه
طارق جاي في السريع
كان لازم يغيب عشان اخباره الجديده يكون لها وقع قوي
انما خلاص مش هيغيب تاني
طارق و زوزو دول حبايبي حبايبي حبايبي

ريناد وباسل
................
بدأنا مع ريناد المسكينة
موقف لا تحسد عليه
كانت زي العسسسل وهي بتحاول تنظر لأبيها بعينيها البريئتين لكن الموقف كان أكبر من كده
ورد فعل أبيها كان جميل وواقعي جدا
وأهم حاجة فعلا صخة الرجل اللي رينا كانت بتعمل فيه تجارب ههههههههههه
وموقف الخالة سعدية كان جنااااااااااان
موتني من الضحك
ولكن باسل طلع شهم وأصيل ومارضى يوقع رينا في مشكلة اكبر من اللي هي فيها
حقيقي انا معجبة جدا بالطريقة اللي بتبيني فيها شخصية كل واحد من المواقف
أنا بدأت أعجب بباسل شوية
لكن مازال طارق هو الأول والأخير ههههههه
أصله ضابط ياريهام
ضـــــــــــــــــــااااااااااااااابــــــــــــــــــــــــ ـط
عجبني جدا سيطرة السيد جمال على الموقف ورده على الطبيب ومحروس بحزم وتحمله للمسئولية
ولكن لازم سي باسل يشعر بالذنب شوية انه بيضحك على الناس الطيبين دول
وضحكت اوي على طريقة عقاب ريناد
انه يرسل باسل للبيت عشان يحبسها هههههههههه
واحلى عقاب انه سابها كده من غير لاكلام ولا سلام
دي زمانها بشخصيتها المشغولة دي هتموت من الغيظ هههههههههههه
..............

ههههههههههههههههههههههه
سلام مربع لحضرة الضابط
متتسرعيش في الحكم على باسل ، يمكن يخلف الظنون
ههههههههههههههه ررينا لسه في مرحله ما قبل العقاب
العقاب جاااي في الطريق ، دا والدها هيربيها من جديد
فعلا عزلها بالشكل دا حطم لها اعصابها و خلاها هتتجنن
سعييييده ان ردة فعل والدها و طريقة سيطرته على الامور عجبتك و سعيده اكثر لانك لاحطتي ان تصرفات كل شخصيه هي الى بتوضح حقيقته


عزت وميرنا
..............
لايقين على بعض
هم الاتنين ماديين وأنانيين وتربيتهم غلط في غلط
يمكن ميرنا مبسوطة دلوقتي مع عزت لكن لو جاء واحد أغنى منه هتبيعه في ثواني
لأن هي مش بيهمها الشخص نهائي
وآخرة عزت سودا ان شاء الله
بس باسل يرجع بس وهيشوف
..............

فعلا هما الاثنين حله و لقيت غطاها
احسن عقاب لهم انهم يكونوا مع بعض
يا سلام احلى حياه بصراحه ههههههههههههههههه

أمجد واسراء
...............
كان مشهد روووووووووووووعة
أمجد بدأ يأخد الموضوع بجد
وحبيت أوي لما شعر بالغيرة وهو شايف اسراء واقفة مع دكتور زميلها
بس أنا مش فاهمة اسراء خالص
يعني هي بتحبه ومع ذلك مش بتعامله حلو خالص وعلى طول مضايقة منه
انا فاهمة انها مش قادرة تعبر عن مشاعرها عشان هو أعمى ومش حاسس بيها نهائي
بس ماتقلبش على الوجه التاني
هو مفيش وسط
لابتحبه لا بتكرهه
وشكلها هتبقى وقعتها سودا لما أهلها يعرفوا انها مخطوبة من وراهم
انا حاسة ان أمجد هو اللي هيفضحها عشان ينتقم من قفلة التليفون في وجهه
هههههههههههه
...................

انت الاروع يا قلبي ، بفرح جدا لما يعجبك المشهد ، بحس اني عملت انجاز ههههههههههههه
يـــس امجد واخدها جد انما لسه مش عارف ههههههههههههههه
حتى الان هو مش فاهم انه شعر بالغيره (:
اسراء كبريائها في السما ، بمجرد ما لمحت انه و لا عنده فكره عنها ابعدت حبها لاخر نقظه من نفسها و تعمدت تتصرف بفظاظه لتبعد عن نفسها اي شبهه اعجاب بيه
طبيعة شخصيتها الفخوره بتحتم عليها هذا التصرف
هتلاحظي انها لن تضعف معه ابدا بالعكس هو الى هينتزعها انتزاع
لكنها مش بتكرهه هي بترد على تصرفاته المستفزه معها بطريقتها
ههههههههههههه اهلها هيعرفوا اكيد انما طبعا امجد لا يمكن يفضحها
يأدبها اه انما يفضحها لأ ، قلت لك هو راجل قوي جدا خالص ):
قفل التليفون و موقف المعمل هنشوف رده عليهم ، هيخالف كل توقعاتكم ههههههههههههههه


يوسف وكادي.
..................
لا تعليق
ههههههههههههههههه
أنا بس مش متصورة ازاي حد يحب واحدة من المفترض انها بنت اخته
وازاي هي تبص لخالها على انه جذاب
أنا بس مش متخيلاها
أنا كنت متخيلة انهم هتتطور علاقتهم ويتعرفوا على بعض أكثر ويكونوا معجبين بشخصية بعض لكن من غير حب ولما يعرفوا انهم مش أقارب تبدأ المشاعر دي تتطور ويكون فيه انجذاب بينهم
أنا كنت فاكرة ان ده اللي هيحصل
دايما بتطلعيني غلط كده ههههههههههه
لكن حبيت أوي المشهد لما قالت له انها هتعطي دروس محو الأمية
هههههههههههههههه
كان دمه خفيف أوي
شخصية كادي قريبة من شخصية ريناد في الحيوية والنشاط والروح القوية اللي دايما بتعمل حاجة
تصدقي بدأت أحبها
ههههههههههه
..................

شوفي لهذا السبب و لكي لا يطفو هذا الشعور انا ما خليتهم قرايب ابدا
لاحظي معي لقائهم في المطار كان اول لقاء و تعامل مباشر بينهم حتى نهى ارسلت له صورتها عشان يعرفها
كان هيكون عندك حق لو كان بينهم معايشه بصفة الخال و بنت الاخت او بينهم مواقف من الطفوله تربطهم ، كنا قلنا ازاي يفكروا بالطريقه دي بعد هذا التعامل
لكن هذا كله لم يحدث
انا قصدت يتقابلوا و ينجذبوا لعبض كغرباء ، الانجذاب هو السباق كاتي و بعدبن اكتشفوا القرابه التى لم يستسيغها احساس ايا منهم
الموضوع هنا نفسي و الترتيب له اولويه
علاقه القرابه هي الغير مستساغه هنا و ليس الحب
راجعي علاقتهم من البدايه هتفهمي وجهة نظري ، كادي و يوسف لا يوجد ادني تعامل بينهم بصفة الخال و بنت الاخت و لم يعرفوا هذا الاحساس من الاساس
هههههههههههههههههه انا سعيده انك بدأتي تحبيها لانها فعلا شخصيه حيويه جدا و متحركه بايجابيه
عمرها ما تعرف التخاذل و صافيه جدا من داخلها


زينب و ....... السيد عبد الرحمن المحامي ههههههههههههههه
...........

هههههههههههههههههههههههه
الرجل الغامض بسلامته


نعمل ايه ياستي ماانتي حذفتي طارق خالص

و انا اقدر دا طروق دا الكبير قوي هههههههههههههه

جزء زينب ده جزء خاص جدااااا بالنسبة لي
وانتي كل مرة بتبدعي في رسم الموقف ووصف مشاعرها بطريقة جميلة ومؤثرة
كنت زعلانة عليها جدااااااااااااااا

تسلمي يا غاليه ما انحرم منك (:

وبالذات وهي في الطريق الى المزرعة وهي خايفة ونفسها تأخذ الوظيفة وفي نفس الوقت مش قادرة تأمل
ابداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااع ياهومي

مووووووووووووووووووووووووووواه
انا طايره من الفرحه
خاصة ان مشاهد زوزو بحبها جدا

والهام ماخيبت ظني أبدا
انسانة ذكية وحكيمة وطيبة
وعجبني اوي لما قالت لها ما تقول الكلام ده لحد أبدا
وكمان لما زينب ماكانتش مصدقة انها أخدت الشغل
روووووووووووعة رووووووووووووووووعة رووووووووووووووووووووووووووعة
عاااااااااااااشت الأيادي ياقمر على الابداع ده كله

الله يسعدك و يجبر خاطرك كاتي
تفاعلك هو الاروع و الامتع

بأستنى كل جزء بفارغ الصبر
عايزة أعرف مصير زينب لما يظهر طارق اللي انتي غضبانة عليه ده ,ومتشوقة لخناقات باسل وريناد,وتطور علاقة أمجد باسراء , ونفسي أعرف ايه اللي هيحصل بين يوسف وكادي
الوحيد اللي مش عايزة أشوفه هو رأفت ههههههههههههههههههه
أكثر من مبدعة والرواية رائعة لأقصى حد
بانتظار القادم على نار


و انا بنتظر رأيك و ردة فعلك بفارغ الصبرين (:
لا و الله انا بحب زوزو جدا و راضيه عنها و بكره تشوفي (:
اه من طارق و عمايله
المعارك كثير بين الجميع ههههههههههههههه
لكن للاسف رأفت راجع ، هو بس يكتشف ان زوزو خرجت من القفص الحديدي الي محتفظ بها فيه و هيتجنن
تسلمي حبيبتي ، يا رب تنال رضاكِ للنهايه
شكرا جزيلا على اهتمامك و وقتك
مووووووووووووووووووووووووووووووووووووواه

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
قديم 08-03-13, 06:35 PM   المشاركة رقم: 1064
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ...همس القدر... مشاهدة المشاركة
   يخرب بيت الامتحاانات اللي مو مخليتنا نوااكب اهم الاخباار :((
ايسووو مش قلتلك بدنا ملخص بالاحدااث والائتلافاات والاحزااب ومين سب ومين شتم :((
..
بس ولا يهمكم بيما انو بكرا الجمعة وبعدة السبت في وقت طوويلللللل ورااحة من الامتحااناات ...

المهم ما عليكم من الهبل اللي فوق والخلااصة من هالحكي انو لي بااك بعد القراءة ^^


هلا و غلا هموس
ربنا يوفقك في الامتحانات
اهم شيء هذه الفتره ركزي في الدراسه و اول ما تخلصي هنعمل لك نشره تفصيليه باهم الاحداث
كلنا هندعيلك من قلوبنا ربنا يوفقك و يسهل لك كل امر عسير
طمنينا ان كل شيء تمام
تحياتي و ودي

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
قديم 08-03-13, 06:38 PM   المشاركة رقم: 1065
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الثامن

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadi azar مشاهدة المشاركة
   هل ستعيش زينب بهدوء اخيرا لا اظن عند عودة طارق سيتفاجءبوجودها في مزرعة جدته فما هو ردة فعله
روعة


مرحبا اخي فادي
ربنا تنعم بالهدوء لفتره قبل اقتحام طارق حياتها من جديد
بالتأكيد سوف يتفاجيء ، ردة فعله كما تتوقعها تماما (:
قريبا يتضح كل شيء
تواجدك و تفاعلك الدائم هو الاروع
تحياتي و خالص احترامي و تقديري

 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, لن انكسر, رومانسيات, روايه
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t184765.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
Untitled document This thread Refback 19-05-17 01:30 PM
Untitled document This thread Refback 06-06-15 05:45 PM
Untitled document This thread Refback 04-02-15 11:49 PM
Untitled document This thread Refback 27-09-14 10:22 AM


الساعة الآن 12:50 PM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية