اسعد الله مسائكم / صباحكم مشاهدينا الاعزاء :)
نحن الآن فى انتظار الفصلين و لم يبق من الزمن سوى 19 ساعة و اليكم آخر الانباء:
بداية اقول مليوووووووووووون مبرووووووووووووك هومتى روايتك منورة البنرات فووق و يا رب من تألق لتألق و ارجو من الجميع انه يشتم ميرنا كل ما يدخل المنتدى و يا سلام بقه لو دعى عليها دعوتين حلويين يبقه كده 100 فل و 10
اما عن تطورات الاحداث:
اشتباكات عنيفة بين مؤيدى النقيب المفترى طارق (عشان روفى متزعلش) و معارضيه
و ادى اسماء المؤيدين للى عايز يتصرف معاهم و انا بأنوه و احذر :
الى اعضاء الفريقين الحلوين ابعدوا عن منطقة الوجه اثناء الضرب بلييييييييز .. اوكى؟
هو احنا كنا بنقول ايه؟
اه افتكرت فريق المدافعين عن عم الامور هن :
1- سوسنة طبعا الادارة محدش يقدر يجى جنبها منووووووووورة يا سوسو و الله
و قد اعلنت ان اللى حيقرب من طروق حتصفره (و انا بقولها بابتسامة عريضة ليه كده يا سوسو هو فى حد بس كلمه!!
ده طارق ده ملاااااااااك ده انا حتى شايفة له جناحات ما شاء الله بلســــــم يتحط على الجرح يطيب
)
2- رووووووفى اول من صدمتنى عندما قالت "اووووه مون دوو يجنن و هو بيشخط فيها حبيتـــــــــــــــــه "
3- اما سهى "هموس" ما شاء الله عليها طلعت لى سى طارق يهددنى!!! ايييييييييييه يا سوسو ما تخليكى حقانية اومال الراجل افترى على البنت و لا لأ؟!!
5- سحورتى الصغيرة الخااااااينة اللى اعلنت حبها الابدى لطرووق (ماشى يا سوسو يا بتاعة حزب السلام مش حقول حاجة بس عشان احنا مع بعض ى حزب الهجوم على رأفت و مش عايزة حزب الدفاع يشمت فينا )
4- عليتى : اذهلتنا كاتيا بتصريحها "ان طااااارق بقه تبعها خلاص " و هذا تصريح فى قمة الخطورة و نعتقد انه سيتسبب فى اشتعال ساحة القتال
5- ميسى "لهفة اللقاء" اعلنت خطتها فى المعركة قائلة " انا بقه حسيب كــــــــل معجبات طارق يقاتلوا بعض و انا اجى فى الآخر و افوز بطروووووق
" كما اردفت انها قد تتنازل عنه لكاتيا و ذلك يعنى ثقتها فى الفوز به و هنا يتبادر الى اذهاننا سؤال منطقى للغاية :
اين فريييييق المعجبات بطارق؟؟؟ هل تنازلن عنه لها بهذه السهولة؟؟
6- سندس "دوسة" فقد قالت هى الآخرى بقيس دايب انه " عسسسسسسسسسسسل شخصية وهيبة يؤبر قلبي "!!!!!!!!!!! ( و انا احب اقولها مرحبا بكى يا عدوتى الجديدة حبيتى طارق
)
و بخصوص بيسووووووووووووووووووو حبيبى
فقد انضمت حنونة "سيمفونية الحنين" الى خط الاعداء المعجبين بيه و احب ارحب بها و اقول لها نووووووووووورتى ساحة القتال يا حنونة يا مفترية
و بخصوص فريق الهجوم على القاسى الظالم المفترى طارق :
فتحية حب كبيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة لدوووووووووووووووووووووللى
الى انضمت لخط الهجوم ... الخط نور يا حبيبتى و الله
و بكده احنا عندنا اتنين من كبار الشخصيات المعروفة بالتعذيب منوش و دوللى
و المفاجــــــــــأة
رحبـــــوا معى بالاميـــــرة بيــــــــــرووووووووووووووو
حيث قالت " ان طارق ده لازم يتكهرب
"
حبيبتى حبيبتى انتى يا بيروووو
اظن كده خط الهجوم بتاعنا بقه لا يقهر نياهاهاها
اما عن فتونة و سما و سوسو "ام البنات" و برعومتى فهما حتى الآن لم يعلنا فى اى جهة لكن من مصادرى الخاصة :
سما شكلها بترسم على طروق من تحت لتحت بس خايفة من بيبو
و براعم و سوسو و فتونة بيحاولوا يلتمسوا العذر لسى طارق باشا
و اما الخبر الصاعـــــــــــــــــــــــــــــــقة :
مستعدين؟!!!!
هو ان هووووووووووووووووووووووووووومى بقت حيادية و اعلنت ان طارق فى حمايتها!!!!!!!!!
مش قادرة اصدق اهئ اهئ اهئ
مشاهدينا الاعزاء فى ختام نشرتنا احب بس اقوول ان مهما حصل و مهما هددتونى (اظنكم عارفين انا قصدى على مين) و مهما خطفتونى (بس بصراحة اخر اختطاف كان يجنننننن
) فانا لن اتراجع عن دعم زوزو حبيبتى و شتم كل من التيت رأفت و المفترى القاسى طارق
و بما ان سى طارق امر بحبسى بعد ان قام بتهديدى فانا بس حبيت اقولكم يالا اشوفكم على خير
و متخافوش عليا حتسجن شوية و آجى تانى ان شاء الله فاصل و نعود (الفاصل مستمر لحد ما اطلع من السجن فيس بيطلع لسانه لروفى عشان حقعد مع طارق باشا )