كاتب الموضوع :
عبير قائد
المنتدى :
سلاسل روائع عبق الرومانسية
اقتباس :-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nahla_nour |
يا عبيرة يا شريرة
والله لايق عليكى اللقب
ههههههههه كده برضه يانهلة .. طيب هوريكو الشر على اصوله ..
ايه اللى انتى عملتيه فى الناس ده
شكلك مش هطلعى حد سليم من الرواية دى
ربنا يستر علينا احنا بس ونخرج منها بالسلامة
وعايزانى اصوتلك !!؟ .. ده انا هصوت على أبطالك الغلابة اللى مرمطيهم دول ومرمطينا معاهم
طيب ارقعي صوتين تحية كده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شفا .. يا لهوووووووووووى .. الله يكون فى عونك يا شفا .. يا عينى عليكى وعلى حظك يا بنتى .. اتجوزتى واحد مش سائل فيكى وبيحب واحدة تانية .. غلبانة زى حالاتك كدة برده وليها مصيبيتها ..
|
اقتباس :-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nahla_nour |
وبعدين هتقعى فى ايدين اللى مابيرحمش .. عمووووووووورى ..اللى هيقلب حياتك رأسا على عقب .. بس شكله هيتغير والسواد اللى فى قلبه هيبيض ان شاء الله على ايديكى
ان شااء الله
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بس تعتقدي شفا هترضى يعني من وسام لعمرو وياقلبي لاتحزن .. خخخخخخخخخخخ
الله يستر وماتقلبه احمر .
حسين .. يا لهووووووووووووى .. انا عارفة انتى بتخططى لإيه يا عبيرة يا شريرة .. علمتينا دايما نتوقع الأسوأ.. بصى يا ستى .. هى حاجة من إتنين .. إما حسين لما رجع لقى والدته فعلا مريضة وأمرته انه يتجوز ام قويق اللى اسمها هيام دى يا إما هتغضب عليه
أو .. إن حسين مريض فعلا ورسم الخطة دى عشان يبعد ليال عنه
وبعدين ليال هتسيب حسين وهو هيطلقها .. ووسام هيسيب شفا ويتجوز ليال .. وشفا تتجوز عمورى ..حاجة كدة عاملة زى الأفلام الهندية .. وهتطلع فى الآخر شفا وعمرو اخوات .. هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله فلم كويس .. بس يادي الخيبة عمرو طلع اخو شفا وانا فين من الحكاية دي فاتت عليها
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مش هسامحك يا عبير .. مش هسامحك أبدا لو فرقتى بين ليال وحسين
طيب مش هفرق بينهم وانا ادخل بين البصلة وقشرتها لييييييييييييييه
همستى ويوسفى .. يا لهوووووووووووووى .. حبايبى الحلوين عملتى فيهم ايه يا شريرة .. يا حقودة .. ايه الحقد ده كله .. ماهانش عليكى تشوفيهم فرحانين شوية إلا وتنكدى عليهم وعلينا ..
هههههههههههههههههههههههههه طبعاً هو معقوووووول اخلي حد مبسووط وانا مزاجي نكد في نكد .. ابداً ولاممكن أبداااااااا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا قرار يوسف منطقى ومتوقع 100% وهو طبعا الحل الأفضل والأمثل كى لا يحرم من أبناؤه ولا يحرمهم من أمهم .. ولكن ماذا عن همس .. أرى أنه من رابع المستحيلات أن يتزوج جانا ويبقى مع همس فى نفس الوقت .. فهمس لن تتحمل أبدا العيش هكذا .. وستكون قمة الأنانية منه إن فعل ذلك ويجب عليه أن يختار .. حتى وإن كانت الخيارات غير عادله ولكنه يجب أن يضحى بشئ حتى يحصل على الآخر
صحيح عنوان الفصول القادمة هي الاختياااااااااااااار وعشان لعدل
انا هميل الكفة عشان برضه تميل لهمس ويبقى همس وجانا الاثنين كل واحدة عندها سبب مقنع تطالب بيوسف منشانه واحدة العيال والثانية الحب والغرام وكمااااااااااااااااااااان ............ بلاش دي خليها الفصل الجااي .. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
إلا بقى ؟؟ .. إلا ؟؟ .. لو السر الإلهى طلع وجانا توفتها المنية .. المسكينة أم أربعة وأربعين داستها عربية عالطريق العام .. يااااااااااااااااااااااااااا رب
ههههههههههههههههههههههههههههه ده بقى فلم مصري
فصل قمة الروعة والألم عبير
فعلا مبدعة .. ولا ينقص شئ من إبداعك .. وربنا يديمها عليكى نعمة يا جميلة
الله يحفظك ياقلبي والله كلامك وساام عصدري ..
فى انتظارك الخميس القادم
برغم حرقة الدم التى تزداد وضغط الدم الذى يرتفع بعد كل فصل .. إلا أننا قد إرتبطنا بك برابط لا إنفصام له .. وأصبحنا ننتظر يومك كل اسبوع بفارغ الصبر
وبلاش صدمات وأزمات قلبية عشان أنا خلاص .. فاضلى زلطة وهطلع برة
|
والله والله ياانهول ماقصدي ابداً اضايقكم واسبب لكم اي معاناة مع الفصول .. بالعكس
بس ما اعرف ليه بتطلع كده
عالعموم اعذروني ... اذا اسأت لأي واحدة منكن وسببت لها الحزن والألم لم أك أقصد بجد ..
اقتباس :-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nahla_nour |
وأظن كفاية صوات لحد كدة عشان أنا صوتى راح وانتى ودانك إتخرمت
|
اقتباس :-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nahla_nour |
عشان بعد كدة تبقوا تحطولنا رقم نصوت عليه
|
ان شااء الله يكون الرقم اتضبط بعتقد بيكون في رقم دولي ان شااء الله
|