رد: أوجاع ما بعد العاصفة (الفصل السادس والعشرون)
أشوف ركزتوا على أرجوان وتركتوا البقية
طبعا بعد المقتطنات ما بقول توقعاتكم صح أو غلط فانتظروا الفصل يا حبابين |
رد: أوجاع ما بعد العاصفة (الفصل السادس والعشرون)
صباااااااااااااااح الورد يا قمرات
اسفة ميشو على التأخير فى التعليق لكنى كنت مسافرة ولسه راجعة النهاردة ابدااااااااااااااع البارت لى عودة بتعليق مفصل لكن توقعى على السريع ان ارجوان كانت بتروح تطمئن على زهور مش عارفة ممكن يكون صح او خطأ لكن احساسي بيقول كده:lol: |
رد: أوجاع ما بعد العاصفة (الفصل السادس والعشرون)
ارجواااااااااااااااااان
مع كل حبى واحترامى لكى الا انه صدق فيكى القول ان الحب قد حول المرأة الى حمقاء فقبل حبك لجابر كنت شعلة من الذكاء واستطعتى ترويض وتليين قلب وعقل جابر لدرجة الابهار واشغلتى عقله للدرجة التى كان يراهن نفسه على توقع ردود افعالك لكن بعد ما وقعتى فى حبه تصرفتى كعاشقة حمقاء ولغيتى عقلك تماما لدرجة اخشى عليكى فيها من خسارة كل مكاسبك السابقةاتمنى يكون رصيدك اكبر من اخطاءك فى قلب جابر حتى يجد ما يشفع لك عنده جابر له نصيبه من الاخطاء ايضا واهم عيوبه الكتمان ولكن ولحق انا كنت فى صفه فى البارت ده بنسبة لا تقل عن80% اما امه يامين يحكمنى عليها وانا اخلص العالم منها ومن بلاويها فهى ليست صخرة فقط او حجر فالحجر ارقى واسمى منها انما هى حيه سامة وفيها من الشر والحقد ما بستعاذ منه ليل نهار اعوذ بالله منها نواس لاول مرة لن اكون ضده واتمنى انه اخيرا يكتشف انه كان غبي فبمجرد عقده على وسن هدأت الكثير من اوجاعه وبدأ الحب يسكن الوجع وده اكبر دليل على اجرامه السابق فى حق نفسه قبل ما يكون فى حقها نزار مع ان وجهه نظره اراها صحيحة الا انه لابد ان يفكر كثيرا هل اهل سما يستحقوا ان يضحى بها وبحبه لانهم لو كانوا كذلك لما ابعدها والدها عنهم واخفى حتى اسمها حتى لا يتعرفوا عليها اخشى عليها كثيرا من اهلها وان يندم نزار على عدم زواجه منها لحمايتها منهم وقت لن ينفع الندم ميشو حبيبتى فى انتطارك ان شاء الله يوم الاربعا دمتى فى امان الله |
رد: أوجاع ما بعد العاصفة (الفصل الخامس والعشرون)
اقتباس:
|
رد: أوجاع ما بعد العاصفة (الفصل السادس والعشرون)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....
مقتطفات ناااااااار....يعني بس زادتنا تشوييق...وفضول... نواس برر لوسن ان زواجه من مي يمكن نزوه...اظن كده جرحها زياده...بس كمان وعده لأبو مي ولأهلها أنه ما في أحد يعرف سبب زوجه منها ... نزار طرد دعاء من البيت!!! واعترف بملئ فمه أنه بحب سما حب عمره ماحبه لامرأة.... جبوري يا ناس...كمان جايب لها رجاله يحرسوها ...وله يومين ماقادر يرجع القصر وهي مش فيه...ااااه بس ويلوموني فيه... اتوقع حسناء عايشه وارجوان كانت بتزورها... وحده من البنات ردت على تعليقي السابق عن خروج ارجوان من غير اذن زوجها...وقالت إنها ما حصل اخدت أذنه قبل كده ..ولأنه مشغول يمكن معطيها الأذن تخرج دائما ... لا حبيبتى...ارجوان استأذنت منه قبل كده أكثر من مره وميشو ذاكراها... مره لما كان بيتكلم مع أمه ودخلت عليهم واستاذنت أنهم يرحوا لسوسن صديقتها...حتى قبلت خده وقهرت أمه هذي الحركه... ومره استأذنت منه أنها تروح السوق تشتري مشابك شعر بدل الكسرهم وتشتري لعب للأطفال ومن ضمنهم القلعه... ومره لما غيرت مكان الجلسه وأمه رجعت الجلسه مكانها الأولى...ارجوان استأذنت تروح السوق تشتري فساتين طويله عشان الحرس يمكن يشوفوها ..وكانت حركه منها.. (سبحانك اللهم وبحمدك أشهد أن لا إله إلا أنت استغفرك وأتوب أليك) |
الساعة الآن 01:29 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية