Fun

بالتعاون بين شبكة ليلاس الثقافيه وموقع Gteam

بالتعاون بين شبكة ليلاس الثقافيه وموقع Gteam ندعوكم لتعرف على اخبار ومشاركات فريقGteam والبطولات والانجازات والشهادات التي حققها الفريق . تعريف بالموقعين مجلة ليلاس www.liilas.com مجله اخباريه يبلغ عدد زوارها اليومي من ١٠٠ الف الى ١٥٠ الف . اعلى معدل زوار من السعوديه اي بمعدل ٢ مليون زائر شهريا . مجلة Gteam http://gteam-racing.com مجله فريق متخصصه بمجال السيارات بشكل عام ... أكمل القراءة »

نكت مغربية مضحكه 2018

 أجمل النكت فكاهة مضحكة أجمل المزاح نكت على فيسبوك نكت مغربية حلوة جدا ومميزة واحـد السيد نسيبــتو دارت كسيدة ضرباتــها تمـوبــيل سولــوه : هــي دارت كسيدة وانت مال شـــلاقـــمك كـــحلين ؟قــــاليهم : شبـــعت بوســـان في الروايـــض ********* هذ واحذ سول صاحبو مال عينيك حومر قالو ياك مامريض قالو مانعرف ************* واحد خينة كيغسل طونوبيلتو أوبدا كيغسل لبلاكا هي لولآ ڭاليه ... أكمل القراءة »

نكت جميله وروعه

الضحكة الحلوة اللي تخرج من القلب وتجعلك تفرح من قلبك وعن الامتحانات والمدارس مره بنت مزه دخلت أمتحان و معرفتش تحل ولا كلمه الدكتور قلها تحبي تخدي صفر ولا نتقابل قالتله : لا طبعا نتقابل!! قالها : خلاص يبقي اشوفيك السنه الجايه ابويه عنيه زايغه يا جدعان واحد بيقول لأبوه ادي ايه لصحبتي في عيد ملادها الاب :هي حلوه ؟ ... أكمل القراءة »

نكته نصيحة محشش 2018

المحششين هما اكثر ناس ممكن ان يتكلموا كلام مضحك لانهم يكونون في حالة من عدم الوعي البنات زي السمك فى البحر تلقيهن فى كل مكان لكن ما فى سمكة تيجى للصيد الى ارمي لها الطعم رقم اول ما تلقط الطعم تلقط انت السنارةوتبدء انت شد حبل السنارة بالكلام الحلو المعسول صدق من قال انو الحب من اول نظرة وانخطف قلبى ... أكمل القراءة »

نكت جامدة جدا 2018

النكات هي ضحكة من القلب اضحك من قلبك مع احلي النكات التي تفرح قلبك وتجعلك تبتسم من قلبك مرة واحد اتخانق مع ابوة فسبلة البيت ومشى ابوة قالة رايح فين مردش علية وقام > موقف تاكسى وركب السواق قالة على فين قالة ازا كان مقلتش لابويا هقلك انتا > > مره واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى مزيعه بتقوله لو ... أكمل القراءة »

نكت عن رائحة النسيم

نكت حلوة ولا احلي نكت روعه ومميزة لكل محبي الفكاهة ولنرسم الضحكة علي وجوهكم سلحف وسلحفة اتفقوا يقضوا يوم شم النسيم على البحر الاحمر هما وابنهم الصغير سلحوف فأخدوا البيض والفسيخ وطلعوا على البحر الاحمر. خدت منهم السكة 7 سنين ولما وصلوا وارتاحو بيفتحوا الأكل لقوا انهم نسيوا الملح. فقالوا نعمل ايه مين فينا اللى هيجيب الملح فقال ابنهم سلحوف ... أكمل القراءة »